seo

seo

  • ۰
  • ۰

پست 1 سئو

راهنمای کامل برای تسخیر برترین جایگاه گوگل در سال 2021
SEO مخفف Search Engine Optimization است. این مجموعه ای از تکنیک های بهینه سازی برای سایت ها ، وبلاگ ها و صفحات وب است. این بهینه سازی ها به دنبال دستیابی به موقعیت مناسب یرتر، ایجاد ترافیک و اقتدار برای یک سایت یا وبلاگ هستند.

یکی از بزرگترین اهداف شرکت های سرمایه گذاری در  بازاریابی دیجیتال رسیدن به موقعیت های برتر در موتورهای جستجو است.چه کسی نمی خواهد کلیک رایگان و بازدید کننده بیشتری از سایت خود داشته باشد؟

اما در چنین زمینه ی رقابتی شدید مانند اینترنت، برجسته کردن وب سایت شما در میان میلیون ها صفحه و سایت در شبکه ، یک کار غیرممکن به نظر می رسد.

با این حال،حضور در اینترنت برای اطمینان از دستیابی سایت،تجارت الکترونیکی یا وبلاگ در صفحه اول گوگل کافی نیست: لازم است برای بهینه سازی نتایج و اطمینان از دستیابی به موفقیت خوب در یک استراتژی خاص سرمایه گذاری کنید. موقعیت یابی وب سایتی برای مهمترین کلمات کلیدی در موضوعات سایت شما.

با استفاده از سئو یا بهینه سازی موتور جستجو می توانید وب سایت خود را در جستجوهای مربوطه نشان دهید،محتوای خود را با افرادی که به دنبال محصولات یا خدماتی مانند آنچه شما ارائه می دهید هستند معرفی کنید.

باید بدانید که انجام SEO برای مطالعه اصطلاحات،ایجاد استراتژی ها و اعمال روشهایی که شما را به بالای صفحه نتایج گوگل می رساند،نیاز به مطالعه زیادی دارد .

در این راهنمای کامل جستجوگرها همه آنچه را که باید در مورد این موضوع بدانید را توضیح خواهیم داد.

در این مقاله:

سئو به چه معناست؛
SEO و SEM: چه تفاوت هایی باهم دارند.
مزایای کسب جایگاه خوب چیست؟
چند نوع جستجو وجود دارد.
تاریخچه مختصری از سئو
چگونه می توان یک استراتژی مؤثر در SEO ایجاد کرد 
SEO در صفحه چیست
سئو خارج از صفحه چیست
سئو فنی چگونه کار می کند
سئو محلی چیست
با دقت بخوانید و یک متخصص سئو شوید!

سئو (بهینه سازی برای موتور جستجو) چیست؟
SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی موتور جستجو است.این شامل یک سری تکنیک ها،رشته ها و استراتژی های بهینه سازی است که برای بهبود موقعیت آن در موتورهای جستجو در صفحات یک وب سایت یا وبلاگ اجرا می شود.

این استراتژی بازاریابی برای کسب شهرت ، دیده شدن در دنیای دیجیتال و در نتیجه ، ورودی بیشتر ، مشتری  بیشتر و سود بیشتر برای تجارت شما و شرکت شما است.

بهینه سازی سایت ها و وبلاگ ها از طریق استفاده از تکنیک هایی برای بهبود موقعیت وب در صفحات و موقعیت یابی شرکت در اولین نتایج گوگل،بسیار زیاد فرصت های شغلی شما را افزایش می دهد.

در نهایت ، 90٪ افرادی که در گوگل جستجو می کنند فقط بر روی نتایج ظاهر شده در صفحه اول این موتور جست و جو کلیک می کنند.

بنابراین هدف اصلی سئو افزایش حجم ترافیک ارگانیک و اطمینان از دید بیشتر برای صفحات وب است

تفاوت SEO و SEM چیست؟
ما نمی خواهیم موضوعی را که باعث سردرگمی بسیاری در میان متخصصانی می شود که در دنیای بازاریابی دیجیتال شروع به کار می کنند،کنار بگذاریم و این تفاوت بین SEO و SEM است.

اگرچه در ابتدا به نظر می رسد که آنها با توجه به شباهت اختصاری آنها به اقدامات مشابهی اشاره دارند،اما باید توجه زیادی داشته باشید که آنها به اعمال کاملاً متفاوت اشاره دارند.

سئو= موقعیت ارگانیک
همانطور که ممکن است قبلاً بدانید ، سئو به تمام اقداماتی اشاره دارد که می توانید  در وب سایت خود انجام دهید یا از آن خارج کنید تا موقعیت مکانی موتور جستجو را به صورت ارگانیک بهینه کنید.ارگانیک به معنای بدون پرداخت است .

با استفاده از یک استراتژی سئو ، به گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری برای بدست آوردن موقعیت در فهرست نتایج گوگل میپردازید. این محتوای ارزشمند شما و بهینه سازی های شماست که به خودی خود جایگاه های بالا را به دست می آورد.

SEM = موقعیت پرداخت
برعکس ، SEM(بازاریابی موتور جستجو) به آن استراتژیهایی اشاره دارد که شامل استفاده از تبلیغات پولی هستند.

یعنی با یک استراتژی SEM یک کمپین تبلیغاتی ایجاد می کنید تا وقتی کاربر وارد جستجو می شود،سایت شما قبل از نتایج ارگانیک در قالب یک تبلیغ ظاهر شود ، به شرطی که با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد.

کدام یک را انتخاب کنیم؟
یک استراتژی کامل بازاریابی دیجیتال نباید یکی را انتخاب کند و دیگری را کنار بگذارد. یعنی شما باید در استراتژی خود ترکیبی از استراتژی های SEO و SEM را برای افزایش نتایج خود بگنجانید .

با استفاده از SEM ،نتایج بلافاصله در کوتاه مدت حاصل می شوند،این ضروری است درصورتی که بخواهید به سرعت قابلیت مشاهده یا شناسایی برند را افزایش دهید یا زمانی که می خواهید محصولات یا تبلیغات را برای مدت زمان محدودی راه اندازی کرده و به فروش برسانید.

علاوه بر این ، سئو یک استراتژی است که در میان مدت و بلند مدت کار می کند و دائماً بازدیدهای با کیفیت بهتری را به همراه دارد.

اما مزایای این استراتژی سئو چیست و تا چه حد می تواند کارآمد باشد؟ به پست بعدی مراجعه کنید

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • mtz rashidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی