seo

seo

  • ۰
  • ۰

پست 4 سئو

ادامه ی پست قبل

بازاریابی دیجیتال
چگونه یک استراتژی بازاریابی را تنظیم کنیم.
چه رابطه ای بین بازاریابی و تبلیغات وجود دارد؛
چه نوع بازاریابی وجود دارد؛
مفهوم خوشه های موضوعی به ما می گوید که توصیه می شود مقالات خاصی در مورد هر یک از این عناوین بنویسید و این مطالب را توسط پیوند های داخلی به صفحه "بازاریابی"  بفرستید.

بنابراین الگوریتم می تواند ساختار معنایی را بهتر درک کند و به شما را برای این کار سازمان یافته پاداش دهد.


سئو در صفحه چیست؟
در اینجا لازم به یادآوری است که عوامل سئو داخلی یا سئو در صفحه به مواردی اشاره دارد که مدیر وب سایت می تواند در صفحات خود برای بهبود تجربه بازدید کننده و تسهیل خواندن سایت توسط گوگل آن ها را بهینه سازی کند.

این بهینه سازی ها باید در استراتژی بازاریابی محتوا ادغام شود،زیرا قسمت عمده ای از آنها در محتوای منتشر شده در وب سایت یا وبلاگ پیاده سازی شده است.

طول عنوان 
قصد کاربر
اندازه محتوا
صفحات نویسنده (EAT)،
تعداد پست ها
توضیحات متا
استفاده از کلمات کلیدی
بهینه سازی تصویر
سرعت بارگیری
پیوندهای داخلی بین صفحات
بین دیگران از جمله موارد سئو داخلی است که به توضیح آن ها میپردازیم

قصد کاربر
سئو در مورد آنچه مردم جستجو می کنند نیست،بلکه آنچه می خواهند پیدا کنند است.

بنابراین بهینه سازی های روی صفحه باید بر هدف جستجوی کاربر متمرکز باشد که با هر جستجو متفاوت است،به طوری که صفحات و محتوای شما با آنچه می خواهند پیدا کنند مطابقت دارد.

این همان چیزی است که گوگل برای ارائه آنچه کاربر می خواهد،بر آن متمرکز است و برای این منظور پردازش زبان طبیعی و تجزیه و تحلیل مکان کاربر عناصری هستند که به رمزگشایی این هدف کمک می کنند.

بنابراین،راه یک استراتژی سئو و بازاریابی محتوا در صفحه،درک اهداف جستجو است ،

و بهترین راه برای درک قصد کاربر مراجعه به خود گوگل است

بیایید با چند مثال بهتر درک کنیم:

پس از تحقیق درباره کلمات کلیدی ، باید ابتدا گوگل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.به هر حال این ها صفحاتی هستند که گوگل در نظر دارد برای پاسخگویی به اهداف کاربر به بهترین وجه از آن استفاده کند .

اندازه محتوا
اندازه محتوا به طور کلی در رتبه بندی تأثیر دارد،اگرچه عامل مستقیمی در رتبه بندی الگوریتم نیست.

محتوای طولانی تمایل دارد کامل تر،دقیق تر و عمیق تر باشد،بنابراین بهتر می تواند به سوالات  کاربران پاسخ دهد.

البته هیچ قانونی وجود ندارد: برای هر موضوع و برای هر شخص طول ایده آل ممکن است متفاوت باشد.

در نتیجه گیری: بهترین اندازه،سایزی است که به بهترین وجه به سوال کاربر پاسخ دهد . برای اطلاع از اینکه پست شما برای رسیدن به بالای نتایج گوگل چه مدت طول می کشد می توانید به وب سایت هایی که رتبه بندی خوبی برای هر کلمه کلیدی دارند ، نگاهی بیندازید.

حجم انتشارات
حجم انتشارات نیز معمولاً موقعیت یابی را ترجیح می دهد. به هر حال ، هرچه محتوای بیشتری ارسال کنید،احتمال بالاترین رتبه ها برای شما است.

البته انتشار صدها محتوایی که مرتبط نیستند یا به سوالات کاربران پاسخ نمی دهند فایده ای ندارد. این اتلاف انرژی خواهد بود.ارسال مطالب زیاد در ابتدای وبلاگ و سپس خروج فایده ای ندارد.

برای حفظ عموم مردم و نشان دادن اینکه شما همیشه محتوای جدید و به روز دارید ، باید کیفیت مطالب منتشر شده را حفظ کنید.

به یاد داشته باشید که مهمترین چیز این است که کمیت و کیفیت با هم کار کنند

تصاویر برای جستجوگرها
گوگل هنوز کاملاً نمی فهمد که یک تصویر چه چیزی را می گوید بنابراین به کمک شما نیاز دارد.و چگونه می توانید به او کمک کنید؟ با بهینه سازی تصویر برای سئو .

این استراتژی در خدمت ارائه داده ها به صورت متن روی تصاویر است. ما در مورد متن جایگزین (برچسب alt)،نام فایل،عنوان تصویر، URL تصویر و زمینه صحبت می کنیم.

مهمترین چیز در اینجا متن alt است که برای تجربه کم بینایی هنگام خواندن صفحه نمایش، متن alt برای کاربر ضروری است.

بنابراین ، متن alt باید توصیفی از تصویر باشد و در صورت امکان حاوی کلمه کلیدی باشد. همه این عناصر باعث می شوند Google آنچه تصویر نشان می دهد را درک کند،آن را برای جستجو در تصاویر Google فهرست بندی کرده و به منبع دیگری از ترافیک تبدیل کند.

بهینه سازی تصویر برای سئو همچنین به اندازه و قالب پرونده توجه می کند،به طوری که باید سریع بارگذاری و نمایه سازی شود.


پیوندهای داخلی
شبکه پیوند داخلی وب سایت شما نیز بخشی از استراتژیهای سئو داخلی است.

پیوند دادن صفحات داخلی یک وظیفه اصلی دارد: راهنمایی جهت یابی و هدایت کاربر (و موتورهای جستجو) به سایر مطالب مورد علاقه آنها.

اما این عمل همچنین عملکرد فنی سئو را برآورده می کند. شبکه پیوند داخلی با نشان دادن سلسله مراتب بین صفحات به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کند و سایت شما را بهتر لیست کند.

به عنوان مثال هرچه صفحات به صفحه خانه نزدیکتر باشند و پیوندهای داخلی بیشتری دریافت کنند از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

ما علاوه بر مهمترین وبلاگها و صفحات،مهمترین مطالب را مستقیماً از صفحه اصلی وب سایت خود پیوند می دهیم:

 

eat
این اختصار توجه متخصصان سئو را به خود جلب کرده و مخفف Expertise (speciality) ، Automaticity (اقتدار) و قابلیت اطمینان (قابلیت اطمینان) Google است که از این کلمات به عنوان راهنما برای ارزیابی کیفیت نتایج جستجو استفاده می کند.

آنها در سندی ارائه می شوند که گروه ارزیابی کلی ای را که یک تجزیه و تحلیل دستی درباره ارتباط نتایج ارائه شده توسط موتور جستجو انجام می دهند،راهنمایی می کند.بنابراین آنها همچنین آنچه گوگل برای محتوای با کیفیت در نظر گرفته مهم نشان می دهد:

تخصص نویسنده محتوا
اقتدار نویسنده محتوا،خود محتوا و وب سایت.
چقدر نویسنده محتوا،خود محتوا و وب سایت قابل اعتماد است.

سئو خارجی چیست؟
اکنون وقت آن رسیده است که به جستجوی سئو خارج از صفحه و سایت بپردازیم. برای کسب اقتدار بیشتر در بازار و نشان دادن مرجع و منبع بودن به گوگل چه کاری می توانید انجام دهید؟

در اینجا شما باید بدانید که برخلاف سئو داخلی، در سئو خارجی  شما کنترل کاملی بر بهینه سازی ندارید.تصمیم برای دادن بک لینک به سایت شما و ذکر یا جستجوی مستقیم نام تجاری شما به اشخاص ثالث بستگی دارد.

آنچه شما می توانید انجام دهید این است که با اتخاذ یک استراتژی ایجاد پیوند،ارسال مهمان و هدایت مجدد پیوندهای خراب،از جمله راه های دیگر تقویت مشخصات بک لینک و ایجاد اقتدار بیشتر برای صفحه،احتمال وقوع آن را افزایش دهید.

لینک سازی چیست؟
پیوندها پایه و اساس اینترنت هستند. آنها یک صفحه را به صفحه دیگر متصل می کنند و به کاربر امکان می دهند در کشف محتوا بیشتر پیش برود.

مانند کاربران،ربات ها نیز از این شبکه بهم پیوسته عبور می کنند تا محتوای جدید را فهرست بندی کنند و بفهمند مهمترین صفحات کدام صفحات هستند

به همین دلیل استراتژی ایجاد لینک در سئوی خارج از صفحه بسیار مهم است.

Link building ساخت شبکه ای از پیوندها است که کاربر را به صفحات شما هدایت می کند ( بک لینک نامیده می شود ) و قدرت شما را در وب تقویت می کند.برای الگوریتم گوگل، صفحه هر چقدر پیوندهای با کیفیت بیشتری دریافت کند،ارتباط آن در بستر وب بیشتر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که کمیت و کیفیت باید در کنار هم باشند. گرفتن صدها بک لینک از همان دامنه یا از یک وب سایت مشکوک یا خارج از زمینه ی ارتباطی هیچ فایده ای ندارد.

برای کارکرد یک استراتژی ایجاد لینک ،باید بتوان پیوندهای با کیفیت را بدست آورد.

بک لینک با کیفیت چیست؟

بنابراین بک لینک با کیفیت مواردی است که:

آنها از سایتهایی آمده اند که گوگل به آنها اعتماد دارد.
آنها از چندین سایت مختلف آمده اند.
آنها به طور طبیعی در متن صفحه ادغام شده اند.
استفاده از متن لنگر سازگارو مرتبط
آنها در موقعیت ممتازی در صفحه قرار دارند (به عنوان مثال در ابتدای متن).
آنها از سایت های مربوط به حوزه تخصصی شما می آیند.
اینها ویژگیهای اصلی است که هنگام طراحی استراتژی ایجاد لینک باید در بک لینک جستجو کنید.

پیوندهای Nofollow
در ویژگی های بک لینک نیز یک نکته مهم وجود دارد: تفاوت بین لینک های dofollow و nofollow .

به طور پیش فرض ، همه پیوندها "dofollow" هستند. این ویژگی به ربات می گوید که مسیری را که توسط پیوند مشخص شده است دنبال کند و مرجعیت را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کند.

از طرف دیگر ، ویژگی "nofollow" مانع از ربات می شود که آن مسیر را دنبال کند و به صفحه پیوند داده شده برود.

به عنوان مثال ، در قسمت نظرات وبلاگ و پیوندهای شبکه های اجتماعی ، که اغلب برای ارسال هرزنامه و ایجاد اقتدار مصنوعی است ، استفاده می شود.

این بدان معنا نیست که پیوندهای nofollow در سئو خارج از صفحه قابل توزیع هستند. در حالی که آنها مستقیماً صلاحیت را به صفحات شما منتقل نمی کنند ، اما ایجاد ترافیک می کنند و افراد بیشتری را از نام تجاری شما آگاه می کنند.

تکنیک های ساخت پیوند
بیایید ببینیم ، برای تقویت اقتدار بازار خود ، چه تکنیک های ایجاد پیوند را می توانید انتخاب کنید؟

طعمه پیوند
این طبیعی ترین و کارآمدترین استراتژی است و در مورد ایجاد محتوایی است که آنقدر خوب است که بطور طبیعی و بدون نیاز به جستجو یا پیشنهاد، بک لینک ایجاد می کند.

برای این منظور ، شما می توانید در محتوای عمیق سرمایه گذاری کنید،داده های تحقیق منحصر به فرد را منتشر کنید،مطالب غنی ایجاد کنید،ابزارهای خود را در میان انواع دیگر محتوا که دارایی های بالقوه زیادی برای پیوند یا به اشتراک گذاری هستند،ارائه دهید.


پست های مهمان
شما برای مخاطبان وبلاگ محتوا تولید می کنید و می توانید یک یا چند پیوند به وب سایت خود بدهید.

به این ترتیب ، اگر پیوند "dofollow" باشد بازدیدکنندگان جدیدی را به خود جذب می کنید و اعتبار بیشتری کسب می کنید.

اتخاذ این استراتژی با اعتدال بسیار مهم است.اگر گوگل متوجه شود که به سرعت لینک های زیادی را به دست آورده اید،می تواند درک کند که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنید و صفحات شما را جریمه می کند

 

ادامه در پست بعد

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • mtz rashidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی